Lidmaatschap

Ben je enthousiast geworden voor het spelen van tennis en/of padel? Word dan lid van onze vereniging!

Met een lidmaatschap bij TC de Mors kun je onbeperkt gebruik maken van zowel de tennis- als de padelbanen. Als lid krijg je een persoonlijk KNLTB-pasje en kun je altijd het park op om even lekker een balletje te slaan. Daarnaast is het mogelijk om als lid van de KNLTB mee te doen aan open tennis- en padeltoernooien en competities die in Nederland worden georganiseerd.

Nieuw lidmaatschap

Voor het aanvragen van een lidmaatschap dient het aanmeldformulier op deze website gebruikt te worden. Hierbij kun je naast het aanvragen van een lidmaatschap je ook direct inschrijven voor tennis- en/of padelles.

Klik hier om je aan te melden!

Onze ledenadministratie en trainers zullen op basis van de aangegeven keuzes automatisch op de hoogte worden gebracht van je aanmelding. Zodra je aanmelding verwerkt is, krijg je hiervan bericht. In het geval van een nieuw lidmaatschap ontvang je dan ook de welkomstinformatie, waarmee je wegwijs kunt worden binnen onze vereniging.

De welkomstinformatie alvast lezen? Klik dan hier.

Mochten er nog verdere vragen zijn omtrent het lidmaatschap dan kun je contact opnemen met de ledenadministratie via onderstaande gegevens.

Ledenadministratie

Ledenadministratie TC de Mors
Barmsijs 53
7463 BB Rijssen
T: 0548 512768
E: ledenadministratie@tcdemors.nl

Senior lid (vanaf 23 jaar)
€ 170,00 p/jaar

Senior 18 t/m 22 jaar
€ 110,00 p/jaar

Junior incl. 30 tennislessen
€ 24,50 p/maand

Niet spelend lid
€ 25,00 p/jaar

De contributie dient in twee termijnen via automatische incasso betaald te worden. De eerste termijn in maart/april en de tweede termijn in augustus/september.

Introducés

Het is ook dit jaar weer mogelijk om met niet-leden te spelen op onze buitenbanen.

Senior - introducés
€ 5,00 per uur (maximaal 5 keer per seizoen)

Junior - introducés
€ 1,25 per uur (maximaal 2 keer per seizoen)

Jeugdleden van TCR

Opzeggen lidmaatschap

Indien je je lidmaatschap wilt beëindigen dien je dit vóór 1 december schriftelijk (of per e-mail) kenbaar te maken bij de ledenadministratie, onder vermelding van de reden tot opzeggen. De adres- en e-mailgegevens van de ledenadministratie vind je bovenaan deze pagina.

Indien je na 1 december opzegt ben je verplicht de volledige contributie te betalen. In bijzondere gevallen (bijv. langdurige ziekte) kan het bestuur van deze regel afwijken en ben je alleen de tot dan toe gemaakte kosten verschuldigd. Je kunt hiervoor een verzoek indienen bij de ledenadministratie.